Det är så skönt med sol!

Hejsanhejsan!


Idag så gick jag upp i tid, jag är så duktig. Men jag ska faktist börja sköta mig med försovningarna. Det var en helt vanlig dag i skolan, och väldigt skön skoladag iaf, för vi kollade på film på både so:n och spanskan. På rasterna så renskrev jag min so uppsats och sandra och elina hjälpte mig att läsa igenom och rätta, TACK! När jag kom hem från skolan så ringde jag mamma direkt och frågade om hon kunde ringa till min farbror bosse och fråga om han kunde laga min moppe idag, och det kunde han! Så snart ska jag dra den till han när mamma har satt dit alla delar. Men nu ska jag gå ut i solen en stund.


Hoppas ni har en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0