Godnatt!

Idag slingade jag mitt hår, sandra gjorde det på mig. Men jag ska göra det imorogn också, för det blev lite gult och lite brunt kvar så jag ska slinga det en gång till sen får solen sköta resten.

Mamma skulle byta lampa till moppen idag men den lampa vi skulle ha fanns inte på macken, så typiskt.. Men hon skulle ringa till någon person så skulle dom beställa ett så får hon det imorgon.

Sofia kom hit och sjöng sing it med sandra och mig, vi hade väldigt roligt. Men efter en stund tröttnade vi så vi gick ner och kollade lite på tv och jag åt några mackor sen ställde jag in moppen för den stod ute och jag vill ju inte att den blir snodd.

Nu ska jag kolla på film, men vilken film jag ska kolla på det har jag ingen aning om.

Imorgon bitti har jag bestämt mig att jag ska gå upp tidigt, runt kl:09:00 ska jag kliva upp från sängen.
För det är så skönt att gå upp tidigt för då har man en hel dag framför sig, om man går upp kl:12:00 som idag allting så sent, som tex frukosten.

Nu får jag sluta skriva för nu ska jag kolla på film, jag får ju inte börja kolla för sent för då somnar jag antingen i filmen eller så är jag uppe så sent.


Sov gott allihopa!



Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0