Har väldigt tråkigt..






Idag vaknade jag kl 09:00, mamma väckte mig tidigt för vi skulle åka till valbo igen för vi skulle byta skärmen till datorn som vi köpte igår och mina kläder för jag hade valt för små storlekar..
Jag hade köpt ett par ljus blåa byxor, vitt linne, mörkgrönt v-ringad t-shirt,bruna shorts, svarta solglasögon och silvershampoo.
Men det var bara shortsen och byxorna som jag böt storlek på, eller bara och bara.

När vi kom hem så duschade jag och hade i siler schampoo men det blev inte så stor skillnad men det brukar hända något vid femte gången ungefär. Jag hade väldigt tråkigt efter det, men sen skulle jag på match i Ullfors. Och vi vann med 0-2 så himla skönt! Jag hade en målchans men jag kunde varken skjuta eller nicka för den kom i midjehöjd så jag han inte skjuta den så jag tog ned den men den studsade ut.. Men skönt var det att vinna och jag fick mycket beröm!

Jag kom hem efter en stund sen och alla i huset är på fest i parkhallen så jag är hemma själv.. Väldigt tråkigt!

Nu ska jag ringa samir och fråga om han vill komma över.

ha det bra och fortsätt att läsa min blogg!


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0