HEJ!

Idag har jag haft så roligt! Först i skolan hade jag nationella prov i matte men det var ju inte så kul men ändå, sen på engelskan målade vi påsktuppar och fick godis, mums! Efter skolan så sjöng jag lite sing it sen kom Sofia hem till oss precis när mitt rum hade blivit klart. Det blev super snyggt! Ni får se bilder sen. Och sofia och jag sjöng sing it i nästan 3 timmar, det var jätte kul! Tack för en rolig dag Sofia! Vi har precis slutat sjungit och hon har åkt hem. Nu ska jag ta något att dricka för nu jävlar är man törstig efter 3 timmars sjungning.

Imorgon är min klass lediga i skolan för vi var på ett läger förr i tre dagar så nu skulle vi få ta ut en dag som vi skulle vara lediga på, men jag måste ändå gå upp tidigt för jag ska till tandläkarn klockan:11, sen har jag utvecklingssamtal kl:13:14, Så drygt..

Snart ska jag kolla på film, jag ska kolla på American pie - Band camp.




Förlåt Amanda för att jag inte kom idag, men jag hade lite fullt upp med rummet. <3

Kommentarer
Postat av: sofia

tack själv gubben! shit va hes jag va sen då.. =)

2009-04-03 @ 10:26:03
Postat av: Simon Olsen

tihi, ja vi sjöng ju aslänge! :D <3

2009-04-03 @ 12:18:47
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0