Jag har saknat våra dagar tillsammans!

Idag vaknade jag väldigt sent, vaknade kl:12:00 men jag gick upp 13:00.

Josefin fyllde 14 år idag, GRATTIS! Så vi åkte dit och fikade, efter fikat så spelade josefin och jag sims. Väldigt roligt!

Maten var klar precis när vi kom hem så då var det bara att sätta sig och äta, vi käkade potatis-grattäng med fläskfilé gryta, och för en gångs skull tyckte jag att det var riktigt gott!

Efter maten så skjutsade mamma mig till Samir, shit jag hade inte varit med Samir på ungefär 2 månader. Vet inte varför vi inte har varit med varandra på så länge, och jag hade verkligen saknad att vara med han. Saknade inte bara han, utan hans underbara familj också!

Mamma kom och hämtade mig runt 10. När jag var hemma så åt jag två mackor och oboy för jag var lite småhungrig.

Nu ligger jag i sängen och spelar lite, ska nog kolla på film snart.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0