Jag ska bli blondin igen!

Idag på matchen Söderfors-Östervåla blev det 0-6... Usch, jag förstår inte att det kunde bli så mycket, för i början av andra halvlek stod det 0-0 sen började alla mål rasa in.

Efter matchen så beställde jag,mamma och sandra mat från pizzan vi åt kebabrulle och precis när vi skulle åka och hämta maten så ringde min farbror och berättade att min moppe var lagad och klar för åkning. Så mamma skjutsade mig dit för att hämta den. Ibland är det bra att ha tekniska farbröder.

Jag kom hem nyss, jag har varit ute och åkt moppe en stund. Det blev så himla kallt om mina lår så jag åkte bara i en halvtimme men man kan ju inte säga att det var en kort stund men ändå.

Nu sitter jag och lyssnar på E.M.D - A state of mind. Så jälvla BRA!

Snart ska sandra slinga mitt hår, ska bli blond igen! Jag köpte slingorna för två dagar sen för jag skulle slinga mitt hår då innan vi åkte till valbo så skulle sofia göra det  men det  blev inte något av det.  Men idag ska vi nog slinga mitt hår.

Sen ikväll ska jag fråga sandra om hon vill sjunga sing it med mig, sen ska jag kolla på film och sandra kanske vill hålla mig sällskap.










// simon

Kommentarer
Postat av: MM

vilket år är du född?

2009-04-05 @ 22:37:34
Postat av: Simon Olsen

1993.

2009-04-05 @ 23:22:46
URL: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jättefint kort Simon. <3

2009-04-05 @ 23:49:38
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: S

Tack så jätte mycket amanda! <3

2009-04-05 @ 23:55:38
URL: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du typ bög eller något? :O

2009-04-06 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0