Kom hem från träningen för en stund sen

Hejsanhoppsan!

När det var soligt och varmt ute då satt vi på oss lite sommriga kläder och cyklade till ica för att köpa glass, båda sandra och jag köpte 88:an. Riktigt gott! Vi ringde til sofia våran syster och frågade om hon ville träffa oss en stund och det ville hon, så sandra och jag cyklade hem för att byta om till något varmare. Så drog vi till Sofia, hon satt och käkade pizza med micke. Vi såg att mickes mamma och syster och några till satt ute vid deras gård så vi cyklade dit.

När klockan var 15:45 så cyklade sandra och jag till mammas jobb för hon slutade kl:16:00 så vi busade lite med henne så vi gömde hennes cykel men hon hittade cyklarna och oss.

När vi var hemma så tog jag moppen och åkte runt lite sen åkte jag till sofia och kollade läget. Sen så körde jag hem för jag skulle hinna äta innan kl:18:30 för då har jag fotbolls träning. Och jag kom hem från den för ungefär 40 minuter sen.

Men nu ska jag kika efter om det finns någon rolig film att kolla på.

Hoppas ni har det bra, puss

Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0