Glad Påsk!

                                                                                          



                                             
                                                                                       
Igår var jag hos elina på filmkväll, först så åt vi tacos, det var väldigt gott. Sen kollade vi på Arn, den var ganska bra.
Vi tog en pause för det blev så varmt så vi gick ned till källaren och hämtade tvätten och hälsade på kaninerna.

Sen så var det dags att kolla på nästa film och det var Twilight, och jag tyckte att den var super bra!

Jag höll på med elinas kamera väldigt mycket, och mycket kort blev det på mig själv hehe.

Vi var vakna till kl:06:00, sen sov vi. Och trötta var vi.


På morgonen så var det lite strässigt med bussar och sånt men sen ringde mamma och frågade om mikela min morbror kunde komma och hämta mig.

Nu är det påskmiddag här, det är massa folk här. Vi har nyss ätit men jag åt inte så mycket för jag gillar inte så mycket.
Lite tråkigt faktist..

Nu sitter jag, sandra och josefin och kommer på lekar och tävlingar. Vi ska kasta pil sen ska vi leka charader eller hur det stavas. Vi kanske ska skjuta luftgevär också. Lagen blev väldigt jämna lag faktist.

Nu ska vi fortsätta komma på alla lekar och sådant så vi kommer igång med allt innan det blir för sent.

puss!



S

Kommentarer
Postat av: Anton Reis

Lägg ut bilderna på gert och ashberg! :P

2009-05-15 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0