Ska kolla på film.

Idag vaknade jag hemma hos frida, jag hade sovit över där. Det var väldigt roligt att träffa henne. Kl:20:10 så tog jag bussen till finnböle och mamma hämtade mig där. 
Jag skriver mer vad frida och jag gjorde imorgon.

Vi åkte till sofia direkt, där  var sandra och slingade sitt hår.

När vi var hemma så tog jag och åt några mackor och nu sitter jag på mitt rum.
 
Jag ska precis kolla på film och äta lite popcorn, godis och dricka läsk. Usch, jag måste börja gumma snart, så jag inte blir fet. Haha nej, jag kommer inte bli fet. Fast jag vill ändå gymma lite, fast det finns så lite tid till det för det är så mycket fotboll nu.

Nej nu får jag sluta skriva, för annars kommer det bli så sent när jag ska kolla på filmen.

Puss och kram.


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0