Ska kolla på film sen sova.

Idag var det en helt vanlig dag i skolan. När jag kom hem så gick jag ut i solen en stund, men det var inte så jätte soligt så jag gick in igen. Satt på emds skiva. Så jäkla bra!

Mamma skjutsade mig till samir kl:17:00 och vi spelade hela tiden och det var faktist riktigt roligt.

Sen kl:21:00 så kom mamma och hämtade mig, när jag var hemma så åt jag mat. Det var kyckling,potatis och bearnaise sås. Det var gott, jag var väldigt hungrig. Jag tog några rån och åt som sandra hade gjort iordning till mig.

Nu ligger jag i min säng och ska precis kolla på film. Undra vilken det blir ikväll då.

Hoppas ni får en god nattsömn, sovgott!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0