Snälla, bli som jag vill att det ska bli.



Jag sjöng sing it nyss, väldigt roligt. Men det är mycket roligare att sjunga med någon.

Snart ska jag åka till ica för att köpa slingor, för sofia ska slinga mitt hår idag. Hopppas att det blir som jag hade förväntat mig, önska mig lycka till!

Jag lånade pengar av mamma nyss, för jag har inge pengar just nu, usch. Hatar att låna och vara skyldig pengar. Men jag ska försöka sköta mig med pengarna, jag ska inte handla upp dom, men det är så jobbigt för min mobil kostar så mycket.. Menmen, så kan det bli om man slösar bort sina pengar.

Nu ska jag gå ut till min kanin muffin och mata han, sen drar jag till ica och köper slingor sen till sofia och slingar mitt hår.

Sköt om dig!


// Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0