Så här tapetserar man

Nu håller mamma, sofia och jag på att tapetsera mitt rum, det blir skit snyggt!
Fast det är typ bara mamma som tapetserar, tack mamma jag älskar dig så himla mycket och det hoppas jag att du vet, för det gör jag verkligen, du är den bästa mamman man kan önska sig. <3






Sofia limmar tapeterna.













Jag älskar dig syster! <3









här är en roller som man doppar i limmet sen stryker man det på väggen









sen stryker man pensel med lim på mot kanterna uppe vid taket.






                 ^
                  |

jag gillar verkligen den här bilden!





sen mäter vi och markerar





och så klipper vi ut




sen så sätter man upp tapeten på väggen.







jag åt mat nyss och jag åt det här.













Jag hade bett mamma att hon skulle beställa ett spel som heter sing it, och då hade hon gjort det. Spelet kom idag, och då märkte jag att hon hade beställt fel, men det här var också bra. Jag blev nöjd med det som mamma hade beställt också så det gjorde inget. Jag ska nog köpa det andra också sen tror jag.

Nu ropar mamma på mig för tapetseringen är klar, ni får se bilder när allt i rummet är klart sen.

Hejdå, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sandra

Usch vad fan äter du? :o

2009-04-02 @ 11:25:56
URL: http://solsen.blogg.se/
Postat av: Simon Olsen

Haha, jag äter potatis, ägg,korv och dressing och gurkmajonäs. :)

2009-04-02 @ 16:29:20
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0