021109

Jag sitter just nu på matten men det blir inte så mycket pluggande för våran lärare är sjuk. Men det är ju bara skönt, hehe. Nyss så fixade jag en liten text som jag ska ha på varje inlägg. Vad tycker ni?

När jag kommer hem så måste jag plugga spanska.. Hoppas att carro eller någon har lagt in allt som vi ska plugga på på glosboken annars kommer väl jag få göra det och då kommer det ta tid.. Men jag tror hon gjorde det. Nog pratat om det, jag längtar som fan till helgen. För jag har varit så jäkla trött nu på senaste tiden det vore riktigt skönt och bara slappa och njuta av julstämningen. Om det nu kommer vara någon nu i helgen vill säga, men det tror jag nog. I helgen måste jag göra klart engelska uppsatsen också, man ser ju inte precis fram emot en plugghelg.. Men så mycket plugg får vi hoppas att det inte blir.

Just nu kollar jag på elina när hon spelar ett bil spel på min mobil, det verkar vara väldigt roande.

Om inte typ elina och sandra ska göra något i helgen så ska jag fråga dom om vi kan åka till valbo och "försöka" köpa julklappar så man slipper stressa i sista sekunden. Men man kan ju inte köpa julklappar till alla på samma dag för det är lite svårt att hitta något ibland. men vi får hoppas att det går bra. Om vi ens åker dit vill säga annars får jag tjata på mamma om vi kan åka dit.



Vi har köpt som julmust-blandningsdryck som man har till sodastreams hemma och förra julen hade vi en sådan som smakade exakt som julmust hoppas att den här också gör det.

När jag kommer hem ska jag nog slå på lite julmusik och försöka att plugga.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0