smaskigt värre

När jag kom hem från skolan så fixade jag lite på rummet och sen så gjorde jag inte så mycket mer. Nyss så åt jag mat och jag åt spagetti och köttfärssås och det var säkert väldigt trevligt att veta haha! Ni vet ju absolut inte hur man gör spaggetti och köttfärssås men här är receptet.






 Men snart ska jag plugga spanska... Fy fan vad tråkigt. Men jag kommer säkert inte göra det. Men jag börjar klockan 11 imorgon så jag kan nog plugga imorgon bitti också. Nu ska jag gå och kolla om det är något bra på tv:n. Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, det hade du fått gjort även fast du inte ville xD

Jaa! o.o BEST MOVIE EVER! <3

2009-12-02 @ 19:44:03
URL: http://elinalindgren.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, det hade du varit tvungen till ändå för ingen annan hade pratat! x) <3

2009-12-02 @ 20:14:54
URL: http://elinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0