sömnlös natt eller inte?

Jag kom hem från zacke för ungefär en timme sen och sen dess har jag bara ätit lite músli och förberätt mig inför scrubs med popcorn och iskallt vatten. Så just nu ligger jag och kollar på scrubs. Efter det ska jag nog försöka börja lite på engelska uppsatsen som jag ska redovisa imorgon, hur fan kommer det att gå? Welcome to hell! Nej fy fan, jag ska nog försöka komma med en riktigt bra ursäkt så jag har lite mer tid på mig. Jag är besviken på mig själv att jag drog till zacke och "chillade" istället för att pluggat.. Men men, vad vore livet utan misstag? Nu ska jag fortsätta att kolla på scubs. Godnatt, sov gott!



Kommentarer
Postat av: Elina

Vad var det jag sa? ^^ <3

2009-12-02 @ 10:37:06
URL: http://elinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0