Godmorgon! jag drömde en riktigt skum dröm inatt.



Hej allihopa hoppas att ni har sovit bra för det har jag och vet ni vad jag drömde om? Gustav vasa! hahahaha! Att min förra klass 9a:3 var på typ museum om honom och sen hände det massa skumma saker, skit konstigt men kul.

Snart ska jag äta lite frukost för jag vaknade nyss, men skönt var det att sova. Synd att det inte är soligt idag, tänk att det alltid ska vara så jävla dåligt väder nu för tiden! Det är ju sjukt tråkigt.. Men det ska iallafall bli bättre väder nästa vecka.

Idag ska vi åka till Untra och fira midsommar och så ska vi fira Mats och Helens födelsedagar samtidigt. Hoppas att det inte kommer att regna idag för då kommer det att bli tråkigt om vi ska vara inomhus, jag tycker det är roligast när man är utomhus.

Nu är det dags för frukost, ha det bra!

GLAD MIDSOMMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0