HELLO!

Det har varit en rätt rolig dag men det är tråkigt att vädret blev så dåligt men solen kom fram en liten snabbis ibland iaf.
Det fanns inte så mycket mat för mig som jag kunde äta, menmen hungrig är jag iaf inte.

Jag, johanna, jakob,rebecca och josefin spelade badminton riktigt länge men sen var det inte lika roligt längre så vi tog cyklarna och tog en liten tur i skogen men sen efter någon timme så åkte vi tillbaka för Rebecca hade glömt druvsockret och Jakob fick ont i magen. Nu är Rebecca och johanna och cyklar till rebeccas mormor för vi lånade en cykel av dem.

Sen ska vi spela lite badminton igen sen lite senare så kommer mamma och ska hämta mig och pappa.

Nu ska jag dra ut och kolla läget lite, HOPPAS ATT NI HAFT EN TREVIG MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Beccaa,

rättelse kära simon, du och jacke körde badminton :p

Menmen, hade verkligen en bra midsommar med alla! puss på det :*

2009-06-27 @ 01:08:37
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Simon Olsen

haha! ja det var riktigt kul! (; puss! <3

2009-06-28 @ 13:33:48
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0