Äntligen!

Nu är jag klar med allt nedladdande, jag har exakt 40 filmer på datorn nu. Och jag åt nyss vaniljglass med kolasås, så himla gott! Och snart ska jag kolla på någon av filmerna som jag har laddat ned. Under tiden jag laddade ned filmerna var jag ute hos muffin lite och städade hans bur och matade han. Sen har jag bara suttit vid datorn och sprungit rumt i huset lite. Juste jg åt mat också, så var sofia här och åt med oss, vi åt potatismos och fiskpinnar eller iallafall jag, dom åt nå rödspätta och torsk. Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen med datorn, och sen ska jag kolla på film som sagt.

tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, fan vad gott det ser ut! ;o (:

2009-03-31 @ 16:10:16
Postat av: Simon Olsen

och det var det också! :D

2009-03-31 @ 16:20:37
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0