Det blev längre resa än planerat

Hej igen!

Mamma och jag skulle skjutsa sandra till tierp för hon skulle ta tåget därifrån till uppsala sen till sala. Men när vi var påväg så kom sandra på att hon hade glömt sin väska, så vi fick vända och hämta den, sen blev det väldigt brottom till tierp, sen när vi var framme så såg vi när tåget åkte, så irriterande.. Så vi fick skjutsa henne till uppsala. Sen på hemvägen så beställde mamma och jag pizza, mums! Jag har precis ätit det, är proppmätt nu. Sen inatt runt 2 så ska mamma och jag åka och hämta sandra i tierp. Men snart ska mamma och jag måla mitt rum!






Kommentarer
Postat av: josefin

va drygt ^^ <3

2009-03-28 @ 20:58:28
Postat av: Anonym

aa, men det var ändå rätt kul! :) <3

2009-03-29 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0