Skönt att vara hemma i värmen

hejsanhoppsan!

Jag har varit på träning från kl:17:00 till 18:30 och sedan dess har anton karlsson och jag stått utanför mig och pratat om allt mojligt, men kul var det! Och jag kom in nyss, och jag har gjort iordning lite musli som jag ska äta men nu ska jag gå och hämta min tofflor för jag fryser så mycket om fötterna. Sen ska jag kolla på american pie - beta house jag har tre av american pie filmerna kvar. Ja ska nog fjäska lite för mamma så kanske jag får lite godis, tihi. Nej nu måste jag skynda mig, för jag har en uppgift som ska renskrivas, för jag renskrev den aldrig innan träningen.. Men annars renskriver jag den på rasten om jag inte hinner idag. Men men, nu ska jag äta min musli som står bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0