Drygt..

Hello!

I skolan idag fick jag reda på att jag bara hade fått G på mitt engelska prov! Usch, jag har aldrig fått så dåligt, men nu tar jag det här som ett straff att jag inte pluggade så mycket. Så ska jag plugga mer på nästa prov så jag får bättre resultat. Efter skolan så stannade jag kvar med Elina för hon skulle ha utvecklingssamtal kl:15:30 så jag tog fyra bussen hem, när jag kom hem så åt jag lite musli, och sen dess har jag suttit vid datorn hela tiden, men snart ska jag hoppa i ett varmt bad med ljus runtom. Jag skulle igentligen renskriva min so-uppsats idag men jag glömde mina so-böcker i skolan. Så typiskt.. Sen ska jag, mamma och Sandra börja tapetsera mitt rum. Nej nu ska jag gå och fylla upp badkaret.

Bye!






Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det ser ut! :D :O

2009-03-31 @ 16:09:45
Postat av: Simon Olsen

Och det var det också! :D

2009-03-31 @ 16:12:06
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0