- Sajmons kväll !

Som sagt så åkte jag till elina. Mamma skjutsade mig och Sandra och Joel följde också med. På vägen dit så låg det en stor gren på marken och jag skrek rakt ut! Och mamma frågade varför jag skrev och då sa jag att jag trodde att det var ett monster som var på vägen haha! Ja man kan undra vad jag har tagit för något haha! Sen när jag kom hem till Elina så lag vi oss vid tv:n direkt och kolade på idol och under idol så råkade jag sparka ned två glas med vatten på golvet men det var ett som klarade sig, haha! Jag är klantig, så jag och elina har suttit på golvet och torkat haha, och så har vi letat glasbitar i mattan haha! Sen så har hennes dator dampat för musen och tangentbordet funkade inte men som ni ser så funkar dem nu!





Just nu så lyssnar vi på musik och vi lyssnar på Muse - City of delusion.



Nu börjar idol igen. Jag tycker att Calle ska åka åka ut.

Vilken tycker ni?

Sen ikväll så ska nog vi kolla på "UP". Jag har redan sett den men inte Elina och jag rekomenderar den verkligen!

Jag komme inte att skriva något mer idag så jag säger godnatt nu.
Natti natti, sov gott!



// simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0