Välkommen tillbaka Simon!

Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag men jag har en orsak och det är för att jag har varit sjuk.. Men jag börjar bli mycket bättre. Hela veckan har jag bara legat hemma och sovit, kollat på tv och legat framför datorn.








Idag vaknade jag klockan 12 ungefär och då gick jg ner och lag mig framför tv:n och sitter vid datprn fast det borde ni fatta. HAHA! Idag ska jag nog klippa mig och färga/slinga håret. Ni får se vad det blev sen. Fast det är inte helt säkert, det gåt bara om jag orkar sitta upp så länge utan att bli yr och om min syster sofia som ska göra det på mig kan idag. Men jag ska försöka göra det i helgen iallafall. Nu har jag inget mer att skriva om men jag skriver mer vad jag har gjort lite senare. CIAO!


/ simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0