281009

Idag vaknade jag klockan 9 för sandra skulle hämta en film som var i mitt rum, men jag var ändå halft vaken. Jag somnade om och vaknade kl 11 typ. Sen dess har jag bara suttit vid datorn och slappat lite men nu ska jag ner och äta frukost och sen ska jag fråga sandra om hon vill ut och springa en stund. (: Nu måste jag upp ur sängen så inte hela dagen hinner rusa förbi innan jag har hunnit upp ur sängen. Juste, igår åkte jag till Gävle med Zacke, jag skriver mer om det sen. Och förresten, gissa vilken som har namnsdag idag! Jo jag har! :D

<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

grattis på namnsdagen!:D eheh

2009-10-28 @ 20:59:19
URL: http://nathalieehermansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0