Godmorgon världen!

Igår kollade jag på film sen så satt jag uppe till 2:30 och laddade ned musik,för jag har ju ominstallerat min dator. Men jag räddade det mesta.

Idag så vaknade jag runt 10, men jag trodde att den var 11 för det  stod det på min väckarklocka och klockan på väggern men sen så kollade jag på mobilen en halvtimme senare och då såg jag att den var en timme mindre. HAHA. Ett gott skratt på början av dagen är alltid bra! Jag satt mig vid datorn direkt och slog på musik! Snart ska jag gå ner ochäta frukost. Jag har inte så speciellt mycket att skriva om nu när jag precis har vaknat. Nu ska jag iallafall klä på mig och käka en regäl frukost!  ADIOS AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Simon, jag saknar dig oerhört mycket. Jag hoppas att vi kan ses snart, det var alltför längesen nu.



Puss puss <3

2009-10-26 @ 11:49:55
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

niclas skulle ha stannat! :/ jävla sverige! vi kanske kan läsa varandras tankar? :O kanske finns en mening med att vi gör samma saker ? btw, i miss u . <3

2009-10-26 @ 12:06:24
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0