Ny mobil!

Idag så var skoldagen skit seg.. Kändes som om att tiden hade stoppats. Men sen när jag kom hem så åt jag lite músli sen så åkte jag och mamma till ica för att handla och hämta ut min nya mobil! Den är jätte bra och jag är super nöjd med den! Jag har comviq nu förresten, och jag har typ inga nummer på mobil nu så skriv era nummer och skriv om ni har comviq. Nu ska jag plugga lite spanska för jag har prov imorgon, men jag kan typ allt och det känns som att det kommer gå bra på provet. Så har jag matte-prov imorgon också.. Kommer säkert få skitdåligt på det provet.. Men nu ska jag sätta igång med spanskan sen ska jag slå igång en film och kanske prata med elina i telefonen. Ha det bra, sov gott!


Min nya mobil.

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Jasså, har du. :)

Det är bra med minne, tihi.



Men du, jag har inte ditt nya nr.

Och du svarar inte på det gamla.

Plus att idag så kunde jag inte ens skicka mess till dig.



Saknar dig hjärtat. ♥♥♥

2009-10-19 @ 18:57:01
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0