290909

Jag kom hem för ungefär en timme sen, och sen dess har jag ätit músli och suttit vid datorn. Just nu sitter jag fortfarande här och lyssnar på musik. Idag ska jag nog jobba lite med en uppsats som ska vara inlämnad på fredag. Vi ska typ skriva om saker som hände året 1993. Och så ska jag skriva om ett viktigt minne på engelska.
Annars har jag ingenting planerat för dagen.. Men men, det händer alltid någonting. Juste, nu kom jag på att jag ska till untra en stund och då får vi hoppas att Johanna och Josefin är hemma. Annars blir det ingen höjdare.
Jag ska låta Johanna göra om min blogg, hon var snäll och sa att hon kunde göra den åt mig. Och det är därför hon får en extra guldstjärna för hon är så underbart snäll! Då kommer jag nog blogga mera för nu skriver jag bara lite ibland när jag har tid och orken. Men det kommer att bli roligare sen när bloggen är fin. Nej nu ska jag hitta på något som fördröjer tiden lite, kanske kolla runt lite på facebook,msn,spela eller läsa kanske? vem vet, något kommer jag iallafall att göra. Jag skriver mer sen, ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0