TAGGAD till att börja gymma igen!






Idag i skolan så sa jag till Sandra
att hon skulle komma ihåg att jag lag datorn uppe på skåpet för jag skulle inte komma på det för jag har så dåligt minne. Jag visste inte alls om att den fortfarande låg där. Men sen kom någon kille i 2:an och sa att han typ hade hittat min dator och att det var rikitgt tur att han gav mig den för annars hade jag fått betalat 8000 till skolan. Men ingen skulle vågat ta mina grejor hehe. Menmen, tur att jag fick tillbaka den iallafall. Sen när jag kom hem så låg jag bara vid tv:n en stund sen åkte mamma och jag till Ica för att handla. När vi kom hem så var maten klar så då var det dags att äta. Sen efter maten så var det Idol, så då kollade vi på det. Nu sitter jag bara här och tänker hur taggad jag är på att börja gymma igen! Tror jag ska börja gymma om ungefär 2 veckor igen! Så ska jag ut ocg springa några dagar i veckan också. Måste ju vara i fin form hehe.

Nu hade jag tänkt att jag skulle gå upp på mitt rum och läsa lite ur boken "flyga drake" som vi ska läsa ut till fredag och jag har typ läst ut halva boken. YEY! fan måste ju läsa som en tok dom här två dagarna! Plus att jag måste göra klart min uppsats om året 1993.. Och så måste jag skriva ett uppsats om ett minne på engelska. Menmen, om jag börjar i tid så kommer det nog att fungera. Efter läsningen hade jag tänkt kolla på en film eller så läser jag tills jag går och lägger mig, jo det gör jag nog så jag är säker på att jag kommer att hinna läsa ut den till fredag. Nu ska jag borsta tänderna, ha det bra och sov gott!


Kommentarer
Postat av: johanni

låter bra simon!! du, skicka bilder i helgen? jag fixar header? :D<3

2009-10-01 @ 17:30:25
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: Simon

JAO! sure! (; <3

2009-10-01 @ 17:52:56
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0