ÄNTLIGEN SOL!

Igår så kollade jag på Harry Potter och fången från askaban. Och mitt i filmen så skulle jag ta lite läsk från glasbordet och så såg jag i ögonvrån att det var något svart som rörde sig på väggen och det var en SPINDEL! Så jag skrek och blev piggare än någonsin, så tog jag tv kontrollen och slog ihjäl den. Sen kollade jag klart på filmen och sen sov jag. Somnade runt 2-3. Jag vaknade 11 och tog datorn och har suttit framför den fram till nu eller jag har fixat mig lite också. Men nu ska jag äta frukost och kika lite på tv. Och man kanske ska gå ut med min kanin muffin en stund i solen en stund. Jag var ute med han igår, men då var det så kallt i skuggan. Men nu ska jag dra, det kanske kommer lite bilder sen efter när jag var ute men ninen. See ya babes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0