FINALLY

Idag har jag mest spelar, dunkat musik och snackat med Elina. Hon kommer hit sen och sover över. Jag ska kanske åka och hämta henne annars så skjutsar hennes mamma henne. Idag kom iallafall min tv, och nu är allt installerat och så. Skit mysigt! Gillar den asmycket och jag har kopllat in datorn i den så jag sitter vid datorn vid tvn haha. konstigt det låt. Men jag ska byta om och så nu, sen så ska jag fårga mamma om hon kan äka och köpa chips för Elina och jag ska ha en filmkväll. (a) Ha det bra, skriver lite mer sen bye bye.<3

Här är min tv som jag har köpt iaf!
   

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mupp Simon, mupp! Haha. (= Du borde komma till skolan imorrn, för jag fyller år då. :D <3

2010-04-20 @ 17:03:30
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0