PARTY PARTY!

Jag ska precis sova så jag tar det jag här gjort fort. I fredags var släkten hit på middag, sen så gick jag och kusinerna ut en stund sen drog jag hem till Mattias och där var det fest. Jag, amanda, clara, gabbiz och mattias spelade ölspelet en stund och massa andra sen så slutade allt illa typ haha, nej men sen drog vi hem eller ja iallafall jag, clara och gabbiz för amanda sov kvar där. Vi kom hem och så lag vi oss ned i sängen och jag slocknade efter typ 3 sekunder, vet inte vilken tid vi kom hem men det var ganska sent. Sen så kom amanda och väckte oss halv 10, efter ett tag så gick vi upp och kollade på tv och käkade frukost sen så kollade vi på drömkåken och sen så kom det en polare till amanda från skutskär som hette jimmy tror jag, trevligt trevligt. Lite senare så kollade vi på ännu en film men jag minns inte vad den heter, den var rätt bra men slutet var inte så speciellt bra. Sen så fixade dom sig för dom skulle till brorsans och parta lite men jag drog hem eller jimmy skjutsade mig. Sen så hade jag trevligt hemma med emma, sandra och jennifer, sen efter en stund så skulle mamma skjutsa dom till tärnsjö tror jag, eller först till östervåla där vi fikade lite och på vägen dit så fick vi stanna ett par gånger haha, det var en passagerare som mådde lite dåligt. Sen när jag vi var framme så hoppade dom ur och det var massa folk och gissa om man blev sugen att dra dit eller! men nej jag är inte så speciellt sugen sen efter igår haha, jo det är jag faktist. Men det var jäkligt trevligt igår, tack för en kul kväll! Nu så ligger jag här i sängen och ska precis sova, jag sa att det skulle bli kort men jag försökte haha, men jag misslyckades, nu har ni iallafall lite att läsa. Tyvärr så har jag inga kort sen igår kväll, men ni får klara er. Kanske lägger ut senare. Men nu ska jag sova, är astrött! Sov gott, puss puss! 



(bilden är tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0