SWEET

Jag kom nyss hem från en trevlig kväll med Amanda, Clara, Gabriella och hm vad hette han nu igen då, mattias tror jag. Det var riktigt kul att träffa dom, var minst en månad sen vi träffades senast.

Nu ska jag äta lite chips, mums. Dricka iskallt vatten, börsta tänderna sen sova. För imorgon så har jag fotbollsmatch med A-laget mot Tierp och det är samling klockan halv 10! Inte för att det är super tidigt men jag måste lixom upp och packa och så innan. Och imorgon efter matchen så kommer det bli yttligare en trevlig kväll med dom igen! Men jag har inga bilder på oss för mamma råkade bryta sönder mitt minneskort där som alla roliga bilder på oss från sommaren, alla fester, minnen och allt. Lite synd att jag inte hann lägga in allt det på datorn. Men men sånt kan man inte hindra. Nu ska jag fixa med det jag skulle för jag kan tyvärr inte skriva något längre inlägg för jag får inte gå och lägga mig alldeles för sent för då kommer jag inte upp imorgon.


Här kommer lite bilder på mig och Amanda, och Gabriella är också med på en bild, men jag hittade ingen på Clara så ni får nöja er med dom här. Endel är ju inte så speciellt fina men what ever! Enjoy


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0