Måndag - pluggdag..

Har varit en riktigt tråkig dag i skolan.. Och sen när jag kommer hem ska jag plugga fysik och enegelska som en freak.. Hatar skolan just nu, önksar att jag hade varit lite äldre så jag hade gått ut studenten och haft en egen lägenhet för tillfället. fy fan så skönt det skulle vara! Men nejnej, nu är det som sagt ett litet tag till dit.. Men man får göra det bästa av situationen så kanske det blir lite roligare eller vad säger ni? Det tror iallafall jag.
När jag skulle gå till bussen när vi hade slutat så såg jag när bussen åkte iväg från busshållsplatsen.. Riktigt irriterande, men nu hade jag iallafall lite tid att blogga för det kommer jag inte ha sen. Eller nåt litet kommer jag nog skriva. Jag har stora planer för både mitt utseende och min blogg. På lovet så ska det bli lite ändringar och vi får hoppas att det blir snyggt! Ni får se lite bilder på mig så som jag ser ut nu sen, ska bara be en vän fota mig. Sen så ska hon fota mig igen så får ni se resultatet på hela operationen vill säga, nejdå men lite skillnad kommer det bli. Och det är en annan liten pingla som ska hjälpa mig med min header och så. Så vi får hoppas att det blir lyckat. Men det tror jag nog, jag vet exakt hur jag vill ha, det är en person här på blogg.se som har "inspirerat" mig vad gällande utseende på både bloggen och mig. Så ni får gissa från vilken blogg det är från sen när det är färdigt, så ni får hålla utkik här så får ni se resultaten, måste bara bestämma en dag att "modella" på vill säga. Jag ska nog ha en ny header medans vi håller på med den som jag ska ha. Så ni får säga vad ni tycker sen när jag tar dit den.

Jag längtar redan till helgen! Jag ska till Gävle och träffa Amanda och alla där. Kommer bli väldigt trevligt. Sen på söndagen så ska jag nog shoppa lite. Nya kläder och sånt. Älskar att köpa nya kläder!

Ska bli skönt att träna sen när man kommer hem, för man mår så mycket bättre efter det och då kommer jag säkert bli mera fokuserat vad gällande studierna.

Snart måste jag springa till bussen, men jag skriver nog lite till sen när jag kommer hem. puss puss!







Kommentarer
Postat av: antoniafelice

åh! jag vill se! ;) säg vem som har inspirerat dig! <3

2010-02-15 @ 16:47:29
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Haha jo jag såg att du hade gjort det, lilla busen. :) Ja jag längtar också en massa, vill att det ska bli helg NU! :P tihi. Saknar dig. Puss ♥

2010-02-15 @ 17:51:24
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Heej!

Nu så har jag Veckans blogg tävling i min blogg!:)

Du får gärna delta!

Kram

2010-02-15 @ 19:15:09
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0