MY WEEK/END!

Hej igen. Det har varit ett bra tag sen sist jag bloggade. Men min dator är tyå fucked up så den funkar inte. Den måste bli fixad snart så jag kan börja blogga och så igen. Som ni ser så har jag gjort om min header och gjort lite små ändringar, skriv gärna vad ni tycker om den. Jag har inte gjort så speciellt mycket nu på lovet, jag var ju i Gävle till Amanda och Clara och co. Och det var riktigt roligt!

Sen på måndagen så åkte jag hem, och då gick jag till frissan direkt och klippte lite, färgade och gjorde lite slingor, blev faktist riktigt nöjd med det! ni får se bilder sen, det var egentligen meningen att jag och Elina skulle ta bilder på mig i onsdags så ni skulle få se men vi gjorde massa andra roliga saker istället.

I Tisdags gick jag övningskörnings kursen och så var Johanna också där. hihi, det var rätt kul haha. Nu ska jag bara få hem pappren och sedan skicka in dom sen får jag typ övningsköra!

I onsdags så kom Elina hem hit och vi gjorde massa roliga saker, vi tog en promenad i kylan, var meningen att vi skulle fota och det gjorde vi också men det var så kallt, eller det var kallt för henne som fotade haha men inte för mig så jag visade lite olika ställen och berättade massa minnen sen gick vi hem.

Igår så var jag bara hemma och försökte göra så min dator fungerade men det var typ omöjligt så jag lag alla saker som jag ska spara i en mapp så ska jag lägga in den på den gamla datorn och ominstallera min bärbara. Sedan lägga in sakerna på den igen.

Idag vaknade jag 9.30 och var vaken en stund sen somnade jag och vaknade lite innan 11 och då gick jag upp, fixade lite på rummet och dunkade music! Sen så blev det frulle framför tvn och sen kom syrran förbi en snabbis och nu sitter jag här. Jag har inte planerat så värst mycket som jag ska göra idag, men vem vet vad jag kommer göra. Jag ska iallafall kolla på Legend of the Seeker ikväll klockan 20.00. Så det blir nog bara det som man ser fram emot idag. Men jag kanske hittar på något mer roligt isåfall skriver jag nog ett inlägg vad jag har gjort. Nej nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag ta ut min kanin så får den hoppa i snön en stund haha. Ha det bra babes! Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Ebba

Det blev snyggt (y)

2010-02-26 @ 16:39:17
URL: http://ebbaij.blogg.se/
Postat av: Ebba

Taaack. :D SKa bli kul att se ditt hår också. (=

2010-02-26 @ 21:04:38
URL: http://ebbaij.blogg.se/
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

anmäl dig till fototävling på min blogg!

2010-02-26 @ 22:08:13
URL: http://waterrr.devote.se
Postat av: Ebba

Säkert supersnyggt (=

2010-02-26 @ 23:32:52
URL: http://ebbaij.blogg.se/
Postat av: Beccaa,

tycker det blev jättebra, :) gilldar den mera, (A)

2010-02-28 @ 16:06:53
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

det blev jättefint simon! <3

2010-03-02 @ 11:21:40
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0