Leksand Sommarland

Sorry guys för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid att blogga för jag har lixom varit Gävle och så har jag varit på Leksand Sommarland med Elina idag. Det var väldigt roligt måste jag säga! Fy fan så länge sen det var när jag var där sist. Förr så åkte jag och campade varje år med mina kusiner rebecca, moa och deras far.

Just nu så sitter jag här med Elina och dunkar musik! (y) riktigt nice. Vi är trötta som satan för vi gick upp runt klockan 7 imorse och varit där hela dagen och vi kom hem runt 21 hehe. Så nu ska vi bara chilla och sen vet jag inte vad som händer.

Imorgon så ska jag börja med gårdsarbetet som jag lovade att jag skulle göra för ca 2-3 veckor sedan, ups. Så ska jag såklart försöka att hinna sola lite också.

Sen på söndagen så drar jag vidare till Gävle! Kommer bli asnice det. hehe, men nu ska jag vara lite social med Elina.

Här är en bild på mig och Elina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0