Skutskär

Idag så var jag i Skutskär och umgicks med massa trevligt folk! Så fick jag låna en mobil av Sofie, helt underbart! Vi var ute en massa, sen så skulle vi kolla på film, men det blev inte så mycket av det haha! Sen så var det jäkligt brottom till tåget men jag hann med det för det var lite försenat som tur var! Sen när jag kom hem så åt jag músli och sen så kollade jag lite på tv med mamma. Nu har jag suttit och laddat hem en massa musik i ca 4 timmar nu! Så nu är allt klart. Nu ska bara det bästa in på mobilen men jag kan inte på in minneskortet i datorn och jag hittar inte usb-sladden! jobbigt läge.. Snart så ska jag slå på en film att sussa till! Sov gott, night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0