LOVELY SUN

Jag har legat ute i solen en stund idag, det blev inget bad för min del.. Men jag klagar inte, det var skönt att bara ligga och sola på gården med ett iskallt glas fanta och en hjortron och vitchoklads glass båt! Fast solen gick i moln för en stund sen så jag gick in. Nu sitter jag här och chattar lite och lyssnar på musik! Vad skulle man göra utan musik egentligen? Love it! Ikväll så ska jag kolla på film och det blir antingen Valentines Day eller The Ugly Truth, för jag hann aldrig kolla på någon av dom den kvällen jag skulle det för jag chattade med Ebba hela tiden haha. Jag längtar tills jag köper ny mobil för då kan jag lägga in lite bilder här på bloggen och så, för det är mycket roligare att blogga när man kan lägga in foton från sin dag och så. Jag och Elina ska fixa till min blogg snart, så den blir lite färggladare och finare! För den här headern gjorde jag egentligen bara för att ha tills jag fixade en ny haha. Men tbx till ämnet, jag har faktist börjat samla till mobil och för att ha råd med den så ska jag vara så duktig att jag ska jobba lite här hemma som t ex måla huset. De ni! Mobilen kom faktist in till affärerna i Sverige! Nej nu är det mat, jag ska äta kebab med bröd MUMS! Jag skriver säkert lite ikväll innan filmen också.

X S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0