seg dag

Jag gick upp från sängen klockan 5 idag.. Inte precs rolig dag kan jag ju medge usch, så nu sitter jag här och dunkar musik. En låt som jag har i huvudet väldigt ofta nu är denna låt.
Den är riktigt bra!



Jag har varit sugen hela dagen på att bada, men det har inte blivit något av.. Längtar bara tills det blir kväll så jag kan kolla på film sen sova så får man en ny start på dagen. (y)

Jag ska bara be johanna skicka över lite bilder till mig från midsommaren sen så lägger jag ut några.

Efter jag gick upp ur sängen så kom Rebecca så tänkte jag gå ut och sola, och precis då så gick solen i moln och alla jävla mygg kom. Vilken jäkla otur jag har idag. Är lite irriterad på endel personer just nu så det enda som kan uppmuntra mig nu är musik!

Ni får ha det så bra, hoppas eran dag är bättre än min iallfall. Puss

X S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0