SOL SOL MERA SOL

Just nu så sitter jag och slappar vid tvn och funderar på om jag ska ringa och fråga syster min om vi ska gå till badet. För jag har ju inte badat eller solat på evigheter! Och idag så är det onsdag, shit dagarna går så fort när man bara sitter hemma.. Men på fredag när det är midsommar, eller visst är det på fredag? Iallafall, då ska jag åka till Untra så ska jag, johanna, josefin, jakob och rebecca tälta vid Untra dammen. Kommer bli ashärligt! Men på dagen blir det middag och säkert kub och så hemma hos dom. Trevligt trevligt, men nu ska jag ringa syrran.

X S

Kommentarer
Postat av: jossan

suuper! ;) <3

2010-06-23 @ 16:01:46
URL: http://jossanjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0