movies

Jag har nästan bara suttit framför datorn och spelat massa spel och chattat en massa med Ebba. Så nu är jag på bättre humör iallafall. Nu hade jag tänkt att jag skulle kolla på The Ugly Truth. Jag vet, jag sa att jag skulle kolla på den igår, men det gjorde jag inte, jag kollade på Valentine´s Day istället som är en romantisk komedi. Riktigt bra film, rekommenderar den verkligen! Och det är ju ett litet plus att Taylor Lautner och Taylor Swift är med i den. Så är det ju massa andra kända skådespelare med också som Jessica Alba, Emma Roberts, Anne Hathaway och hon är med i en annan film som jag storgillar och det är Djävulen bär Prada, Ashton Kutcher som jag också gillar och som är en riktigt bra skådespelare och Queen Latifah som är med i Hairspray som det kommer en 2:a på 2012. Längtar verkligen tills den kommer på bio för jag älskar den filmen, så är ju Zac Efron med i den också!



Nu ska jag gå ner och ta lite chips och lägga mig i min soffan med en massa kuddar och täcke och kolla på The Ugly Truth, ni får ha en toppen kväll!

X S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0