TERRIBLE CHANGE

Torsdag: Åkte till stan med Johanna. Supertrevligt!
Fredag: Åkte till Uppsala för att Sandra tog studenten. Sen på kvällen så kom släkten och så åt vi middag och så!
Lördag: Denna dag så gjorde jag inget speciellt alls.
Söndag: På dagen så åkte jag och Sofia till badet för att bada och sola med solen gick i moln precis när vi kom dit så började det regna och bixtra så vi gick hem. Senare på kvällen så var jag med Amanda och vi var ute i regent och sedan så bestämde vi oss för att bada i sjön så då gjorde vi det, sen satt vi på bryggan med paraply över oss sen kom hennes boyfriend och hämtade henne. På kvällen så blev det film och snacks!

Idag så försov jag mig, upps! Men efter skolan så gick jag och klippte mig och jag tänkte bara att jag skulle toppa mig lite och så, för mitt hår hade blivit så fint av solen, det hade solblekts så mycket men sen så klippte hon mig rätt bra.
  jag  "men nu är det bra i längden"
  hon "ah jag ska bara ta lite i topparna så jag får bort lite av det blonda"
Så började hon klippa, helt plötsligt så var hret ganska kort fast hon inte skulle ta så mkt.. Fy fan, så nu är typ allt förstört.. Håret ser förjävligt ut och nyss så slingade sofia mitt hår så nu sitter jag här med hela "paketet" i håret. I slutet på inlägget så ska ni få se före och efter bilder på hur mitt hår såg ut innan jag klippte mig och efter så ska ni få se efer färgningen också.

Hoppas bara att mitt hår inte blir gult! för då kommer mitt hår se ännu fördjävligare ut och jag ska lixom till Uppsala med klasse imorgon.. Snälla snälla snälla, jag ber dig snälla.. haha, nej men hoppas iallafall att det inte blir gult! Jag vill ha det som förra sommaren fast inte lika heöt blondt, det ska vara mer som slingor.

Här är två bilder på mig sen midsommras förra året.




Här är några bilder på mig före klippningen.





Här en bild på mig efter klippningen.





Ni får se en bild på mig sen efter färgningen.. Hur mycket ska jag förstöra mig själv egentligen.. Det ser förjävligt ut! Nu ska jag försöka på något vis få det att se bra ut. Ha det bäst babes, CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0