VATTENKRIG

Idag när jag kom till skolan så gick jag helt oskyldig, och sen såg jag att jesper larsson och massa stod på skolgården och jag tänkte inte på det och sen kom jag och gick sen sa dom att det var bäst att jag sprang men jag fattade inte vad dom menade och så kollade jag, då stod dom ju fan med vatten-ballonger och hinkar. Jag tänkte ba "SHIT!" haha, sen så sprang dom emot mig och då¨kutade jag in till baksidan och jag hann! haha, fy fan vad bra! haha, men sen så kom charlie som satt på samma buss och han hoppade av på busshållsplatsen efter mig och han var helt dyngsur haha! Men jag klarade mig haha! Men nu ska jag på lektion! Hoppas att jag slipper bli blöt idag haha! Bye Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0