WAKA WAKA

Hejsan, nu är jag tillbaks här efter 11 dagar! men jag har varit i Gävle i en vecka nu det är därför, och det har varit otroligt roligt att träffa alla där. Vi har haft superkul, fest,grillning, taco-kväll,filmkvällar och massa timmar nere på stan. Men nu är jag iallafall hemma. Och iförrigår så var jag hemma hos Elina, jag åkte dit på kvällen så vi satt vid datorn och sen pratade vi en massa sen sov vi, och resten av dagen bestod av dator och sömn haha. Inatt så sov jag hemma iallafall, så himla skönt att komma hem till mitt rum igen och min underbart stora och sköna säng! Idag har dagen bestått av MASSA musik, chattande med kompisar, spelande och så har jag laddat ned ett avsnitt av Legend of the Seeker som jag missade förra veckan när jag var i Gävle. Så snart ska jag kolla på det och sen blir det att kolla på någon av filmerna jag laddar ned just nu, Valentines Day och The Ugly Truth, men jag har typ kollat på båda hemma hos Amanda men jag somnade i början av båda filmerna så jag har ingen aning om vad dom handlar om eller så. Därför så ska jag kolla på dom nu. Nu har mitt godis-förbud tagit slut, efter lite mer än ett halvår! Jag är riktigt stolt över mig själv att jag klarade det! Men det var inte så svårt för jag åt inte så mycket godis innan det heller. Men en del av pengarna ska gå till en ny mobil som jag håller på att samla till, jag ska måla huset och fixa lite på gården så får jag ju ihop lite cash! Vi får hoppas att det blir tillräckligt till mobilen. Nu ska jag hjälpa mamma med bredbandet, fattar inte varför jag ens ska hjälpa henne med det, men jag är snäll. Sen ska jag förbereda inför filmkvällen!

Btw, det kommer säkert in massa bilder sen helgen sen så håll utkik!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Just det. Din mobil är ju sönder. Taha :D Köp en bra, och var rädd om den! <3 :D

2010-06-21 @ 22:21:45
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0