AWSOME DAY!

Idag har jag haft en fett bra dag med johanni! Snckat skit och om allt, gått ut och gått, kollat på andra avenyn, spelat gitarr, ätit fruktsallad med grädde och varit allmänt söta! Nyss så kom jag hem och jag gick direkt hit och läste lite bloggar och sen började jag skriva. Snart ska jag göra iordning dipp och välja vilken film jag ska kolla på men jag är lite irriterad för den där jävla tvn har inte kommit än! Usch på den.. Så saknar jag min dator också, jag har lämnat bort den igen för den ska kollas igenom varför den dampar som den gör! Jag är så irriterad att inget typ går som jag vill. Det är jag och du mot världen typ. Ska försöka få ihop en stund nu med elina så vi kan ta lite kort på mig och så. Då läggs det ut några här, så håll utkik! nej men, det kommer bli fett kul. Och nu på lördag har jag match med A-laget mot Älvkarleby! Fett kul lixom, men jag är inte taggad ett dugg haha. Men det ska det bli ändring på tills imorgon. På söndag så åker min lilla polis som räddar ekorrar.. Så då kommer jag inte träffa henne på ett tag. Jag har tyvär inga nya bilder att lägga ut för jag har varken kamera eller mobil med kamera för båda är sönder. Great! (y) Är jäkligt irriterad på det, men jag ska försöka lösa det snart iallafall. Ska försöka skaffa lite pengar bara haha. Nu ska jag gå och fixa med dipp och allt. Bye babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0