DAGS ATT RYCKA UPP SIG!

Nej nu jäklar ska jag börja sköta mig. Efter lovet så kommer det bli en helt ny simon och det lovar jag. Inge mer försovningar, mer pluggandet och allt som jag inte gör mitt bästa på ska jag göra ännu bättre! Jag ska verkligen försöka för jag står inte ut så här längre för jag är väldigt besviken på migsjälv.. Och därför ska jag ändra på det! Så de så. Idag får det bli en "pluggdag" för det behövs verkligen. Jag har en väldigt dålig nyhet och det är att jag inte kommer få något studiebidrag den här månaden.. Alltså allt kommer bli förstört.. Alltså jag vet hur många gånger skoldatorn har fuckat sig när jag har skrivit jag blir galen! Helt plötsligt klickar den mitt i texten så jag börjar skriva på ett annat ställe så jag pallar inte skriva mer. Byebye!




Den här bilden är så menad till mig alltså, endel fattar haha!

Kommentarer
Postat av: johanna

du och jag borde ha en gemensam pluggdag. en dag i veckan. vi kan kämpa tsm right? jag behöver också skärpa mig. riktigt ordentligt!<3

2010-03-31 @ 17:17:41
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0