FOTBOLLSMATCH MOT ÄLVKARLEBY

Gick upp runt kvart i 9 och då blev det stressigt må jag säga för jag hade samling vid idrottsplanen klockan kvart över så då fick jag skynda mig packa. Sen så bar det iväg, vi spelade match mot Älvkarleby och vi losade med 6-2 men asså vi kunde så mycket bättre men vi gav helt enkelt inte allt. Vi spelade på grus och i början av matchen så spöregnade det.. Så det blev lite lerigt på endel platser på planen. Men det var rikitgt roligt att spela, fick spela på mittfältet och på topp och det var fett kul, men en av gångerna jag fick en passning av henke och sprang emot mål och så kom det en stor kille bakom mig och glidtacklade mig så där låg man på gruset och var uppriven på ryggen och gissa om det sved eller?! OMG! haha, men det är bättre nu men det gör ont om jag rör det eller lutar mig emot det. Sen när vi kom hem så snackade jag med Anton och Zacke en stund sen kom jag hem och åt våfflor! mums. Just nu så sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik och chattar med johanna, nicenice! Jag har absolut ingen aning om vad jag sa göra idag, inte så speciellt kul, och så fick jag inte min tv innan helgen heller så den kommer nästa vecka. Alltså det är den sämsta leveransen jag har varit med om, så irriterande.. Men en sak är iallafall posetivt och det är att den kommer tillslut iallafall. Nu ska jag försöka hitta på något kul som jag ska göra idag. Ha det bra babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0