GODMORGON

Vaknade varje timme hela tiden typ asdrygt. Mår bättre nu är bara jäkligt sur och förbannad.. Jag ska ner och käka frukost nu och plugga lite engelska förhoppningsvis sen åker jag till skolan tror jag. Eller så skiter jag i det för då kommer jag ändå tid till sista lektionen lixom.. Fy fan vad irriterande, hatar människor som inte kan lyssna och bara avbryter en i meningen jag blir så jäkla irriterad på sånt så jag kan explodera! Just nu är allt för mig i hela världen negativt förutom att kanske min tv kommer idag. Får hoppas det! Längtar så JÄVLA mycket till helgen!! Jag är så jäkla irriterad på skolan just nu så jag kan inte förklara det. Det bara är så och jag vill bara vila ut och börja sköta mig nästa vecka till 110% men jag ska ändå gå imorgon och på fredag. Och på fredag är det kemi prov HELLO IG! Om någon är hajj på kemin så får du gärna hjälpa mig. ;* För i min skalle står det helt stilla om det handlar om kemi alltså eller jag kan endel saker men det är inte mycket.. Nej nu ska jag bädda sängen och små fixa lite på rummet sen får vi se vad som händer med resten av dagen. Hoppas ni har det bra iallafall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0