HOTHOTHOT!

Hejsan alla underbara läsare! Nej nu ska vi inte vara alldeles för posetiv för jag har nyss haft spanska prov, usch usch.. Det gick så där. Vi får se sen hur det gick. Nu sitter iallafall jag och Semir i soffan och nördar typ, nejmen han spelar och jag bloggar och så. Snart så kommer Johanna och gänget från franskan. vi börjar om 7 minuter och då ör det samhällskunskap som gäller sen sluta vi. Haha, jag frågade vilken tid vi började till felice. Jag: Felice vilken tid börjar vi? 25 över? Felice nej vi börjar 5 i halv hahaha! Vilken nöt alltså! Haha! Jag har både bra och dåliga nyheter och dom bra är att min dator har lämnats in till en kille som ska fixa den, han hämtade den igårkväll! Så snart kommer jag kunna blogga igen, och allt som man nu gör med en dator. Så är mitt rum snart klart också. Ska beställa en matta idag, så får vi se om det blir tvn också, och en ny klocka, ni får se den på bild sen. Och dom dåliga är att det kostar pengar att lämna in den och att det kommer ta någon/några dagar haha! Nej men det finns typ inga dåliga nyheter! Nej nu ska jag sluta skriva för snart är det lektion, Bye babes, puss puss!

The one and only!
ASHLEY TISDALE!



Kommentarer
Postat av: antoniafelice

jätteroligt simon... vad snäll du är.. :(



men med hothothot menar du väl mig ? ;)

2010-03-12 @ 10:28:29
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: TM'

häärlig blogg du har (:

2010-03-21 @ 19:29:54
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0