SOFT

Just nu sitter jag hemma hos micke och sofia. Slappar lite vid datorn och tvn vill säga. Funderar på att kolla på film, dom har ju ganska många filmer att välja mellan då haha. Men tror jag ska kolla på High School Musical 3, lööve that movie! Men annars så kommer jag bara att slappa lite och blogga, lyssna på musik och sådant dyligt. Och så kommer jag mysa med wilma såklart. Det är deras hund om ni inte visste.  Har fortfarande ont i huvudet, undra om man håller på att bli sjuk? usch usch. Nu ska jag iallafall gå och hämta ett glas vatten. See ya!


Bilder på Wilma.

            

(bilderna är tagna från facebook)


Kommentarer
Postat av: Nadia

ååh, söt hund!

2010-03-25 @ 17:52:01
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0