TRÄNING

Jag gick inte i skolan idag. Jag pallade inte och så kunde jag inget av engelskan jag skulle kunna tills idag för jag hade prov. Men det är inte så intressant att veta. Idag så har jag inte gjort så speciellt mycket. Jag var ute och gick på morgonen, satt vid datorn, kollade på tv, sen åkte jag hem till Zacke och sen så drog vi till fotbollsträningen. Vi sprang runt i Söderfors. och damn vad ont jag har i halsen! Sen så spelade vi en liten träningsmatch mot varandra, fett kul bara för det är så jäkla halt haha. man ba gled runt! Riktigt kul. Sen efter träningen så drog jag hem till Zacke där som vi käkade muffins, drack saft och snackade om massa saker trevligt trevligt. Och nu är jag hemma, jag har nyss käkat 2 mackor och fil. Har inte ätit någon mat idag för jag hann inte.. Snart ska jag hoppa ner under täcket för imorgon så är det skola och det vill man ju verkligen inte missa eler hur? Imorgon kommer jag gå som en 75-årig gubbe.. Jag har sån jäkla träningsvärk i benen så jag nästan inte pallar att gå.. Och så har jag ont i nedersta delen av ryggen typ vd kärlekshantagen buhu.. Synd om mig, nej så synd är det faktist inte om mig för imorgon kommer nog min tv! Jag har längtat otroligt mycket! Då blir det filmkväll då jag får den hihi. Nej nu ska jag ha en liten date med John Blund så vi hörs imorgon bitti. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0